HTML

Egy rövid Inzaghi nyilatkozat

2008.05.23. 16:02 :: pappmt

"Superpippo" Inzaghi megszerezte 100. gólját az AC Milan csapatában! Ennek az eseménynek a kapcsán készítettek vele egy rövidke, de annál érdekesebb interjút.

Mit gondolsz a 100. AC Milan gólódról?

"Sosem gondoltam volna, hogy még ebben a szezonban elérem a 100. gólomat, hiszen az év elején három hónapig sérült voltam. Aztán jött a csodálatos két hónap. Sajnálom, hogy nem sikerült igazán felhőtlenné az ünneplés a negyedik hely elvesztése miatt. Aki ismer tudja, mit jelentettek nekem ezek az évek a klubnál. Szeretném mindenkinek megköszönni a támogatást és a segítséget, amit kaptam. A csapattársaimnak, az edzői stábnak, a klubnak és a szurkolóknak."

Mit gondolsz az UEFA Kupa szereplésről?

"Szeretnék mindenkit nyugalomra inteni. Engem bánt a legjobban a dolog, de ne felejtsük el, amikor 2001-ben ideigazoltam, szintén csak UEFA Kupában indult a csapat. Azért így is sikerült két trófeát begyűjtenünk. Persze el kell ismernünk, a bajnokságban nem szerepeltünk túl jól. A következő szezonban minden energiánkat a Scudetto megszerzésére kell fordítanunk, és hiszek benne, hogy ez sikerülni is fog."

Milyen véleményed van Patoról?

"Amikor Pato beáll csereként, mindig azt tanácsolom neki, hogy maradjon a közelemben. Kaká nagyon jól passzolja be a kapu elé a labdákat, így ha én véletleünl lemaradnék róluk, mögöttem még érkezhet a társam. Így volt ez az Udinese ellen is. Ezen a meccsen újra bizonyította, mennyire tehetséges és mennyire veszélyes az ellenfél kapujára. Az ő játéka a fiatal Sevcsenkóra emlékeztet engem. Engednünk kell neki, hogy kibontakoztassa a tehetségét."

Szerinted mi lesz a következő szezonban?

"Ha eljutunk az UEFA Kupa döntőjébe, akkor újra Isztambulba mehetünk és megnyerhetünk valamit abból, amit pár éve otthagytunk. Persze elsődleges cél a bajnokság megnyerése kell hogy legyen."

Szólj hozzá!

Címkék: nyilatkozatok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása