HTML

Flamini nyilatkozata a következő szezonról

2008.05.22. 17:47 :: pappmt

A francia válogatott játékos nagy megtiszteltetésnek tartja, hogy a világ egyik legnagyobb klubja hívta soraiba. 

"Azért választottam a Milant, mert az olasz bajnokság ismét a legjobb. Nem a pénz miatt igazoltam ide, ha az anyagiakon múlna, sokkal több nagy játékos játszana Itáliában. A következő szezonban megnyerjük a Scudettót és az UEFA Kupát is."

"A Milan egy csodás klub, mindennel rendelkezik, amire agy játékos vágyhat. Amikor pályára léptem a San Siróban az Arsenal játékosaként, beleborzongtam a hangulatba."

"Mindig is azt mondtam, hogy ha elhagyom az Arsenalt, akkor a Milant választom. Nem volt könnyű távozni Londonból, de tudtam, mire vágyom. Jónéhány ajánlatom volt, de ezt klubot választottam, mert ez minden játékos álma. Ez a világ legeredményesebb klubja. Bámulatos törtélme van, klasszis játékosai, nagyszerű edzője, és szenvedélyes szurkolói."

"Nem zavar, hogy csak az UEFA Kupában indul a csapat. Akik a Milan játékosaként szerepelnek ebben a sorozatban, tisztában vannak vele, hogy ez csak egy kivételes alkalom, ami ritkán fordul elő."

(Topfoci.hu)

Szólj hozzá!

Címkék: nyilatkozatok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása